شرایط رایان هاست برای پلن ویژه مشتریان تبلیغات در گوگل

در راستای فعالیت بهتر برای طراحی سایت های پلن ویژه مشتریان تبلیغات در گوگل قوانینی را در نظر گرفتیم که مطالعه آن از سوءتفاهم و دوباره کاری در حین اجرا جلوگیری خواهد کرد. شما با خرید از سایت موافقت خود را با قوانین گروه رایان هاست اعلام می‌نمائید. خواهشمند ایم شرایط زیر را قبل از سفارش پلن ویژه با دقت مطالعه نمایید و اگر در هر قسمت نیاز به مشاوره داشتید، تماس بگیرید.

قوانین وب سایت های تک صفحه ای

  1. هزینه پلن ویژه 250 هزار تومان می باشد.
  2. این پلن فقط برای مشتریان مجموعه رایان هاست می باشد که قصد استفاده از تبلیغات در گوگل را داشته باشند.
  3. در مورد آیتم شماره 2؛ در این تعرفه باید دائم تبلیغات در گوگل خود را توسط این مجموعه شارژ کنید و اگر حداکثر یک هفته اکانت تبلیغات در گوگل شما غیر فعال و شارژ نگردیده باشد، سایت بطور خودکار حذف می گردد. برای جلوگیری از حذف خودکار سایت می توانید برای سایت خود، هاست و دامنه تهیه کنید. (در این صورت وب سایت شما تا یک سال حتی بدون تمدید شارژ تبلیغات فعال می باشد).
  4. در این پلن دامنه و هاست که جز پیش نیاز های هر سایتی می باشند، از طرف مجموعه ما تهیه می شود و نیازی نیست بابت تهیه هاست و دامنه هزینه بپردازید.
  5. مدت زمان آماده سازی این پلن 2 الی 3 روز و مدت زمان پشتیبانی رایگان از این پلن 2 روز کاری می باشد (تا 2 روز بعد از تحویل سایت اصلاحیات خود را ارسال نمایید تا در سایت اعمال شود). بعد از 2 روز پشتیبانی رایگان، برای تغییر و یا اضافه نمودن اطلاعات، یکی از تعرفه های پشتیبانی را انتخاب کنید.
  6. آدرس سایت به صورت:: نام دلخواه با انتخاب شما/www.rayansale.com می باشد.
  7. از نظر فنی برای پلن ویژه یک وب سایت تک صفحه ای طراحی می شود (نمونه سایت تک صفحه ای).
  8. شما از بین 3 طرحی که در پایین صفحه موجود هستند، طرح سایت خود را انتخاب کنید.
  9. در مورد آیتم شماره 8؛ طرح سایت ثابت می باشد و ساختار آن تغییر نمی کند. به عبارت دیگر فقط اطلاعات شما جایگزین متن و عکس های داخل طرح انتخابی می شود.
  10. اطلاعات مورد نیاز شما برای وارد کردن در سایت شامل اطلاعات تماس، معرفی مختصر زمینه فعالیت و خلاصه خدماتی که ارائه می دهید، می باشد.
  11. متن های ارسالی شما باید قابلیت تایپ شدن را داشته باشند و تصویر، اسکرین شات، فایل PDF و از این قبیل فایل های غیر قابل تایپ نباشد (شما می توانید از طریق ایمیل، واتس اپ، تلگرام اطلاعات خود را ارسال نمایید).
  12. 10 مطلب و 10 تصویر حداکثر وارد سایت می شود. اندازه متن ها مختصر مفید باشد.
  13. در مورد آیتم شماره 12؛ اگر مطالب و تصاویر شما بیشتر از مقدار بیان شده بود، (10 مطلب و 10 تصویر) می توانید از تعرفه های پشتیبانی سایت استفاده کنید و یا با مشاوران ما در خصوص شرایط آن تماس بگیرید.
  14. اگر نیاز به تغییرات در طرح داشتید، با مشاوران ما در خصوص شرایط آن تماس بگیرید.
  15. بعد از اتمام سایت می توانید تبلیغات در گوگل خود را سفارش دهید.
  16. در مورد شرایط پرداخت، پس از تمایل شما برای همکاری از طرف مجموعه پیش فاکتور ارسال می گردد. بعد از تأیید و واریز کامل مبلغ (آیتم شماره 1) وب سایت شما طراحی و اجرا می گردد.
  17. توجه داشته باشید بعد از سفارش، تأیید پیش فاکتور و واریز وجه توسط شما، امکان انصراف و بازگشت مبلغ واریزی وجود ندارد.
  • آیا نیاز به مشاوره دارید؟