شرایط رایان هاست در طراحی وب سایت

جهت ارائه خدمات با کیفیت تر و عدم سوءتفاهم های کاری، قوانین و شرایط زیر را اعلام می نماییم. شما با خرید از سایت موافقت خود را با قوانین گروه رایان هاست اعلام می‌نمائید. قوانین و شرایط پلن ویژه مشتریان تبلیغات در گوگل در صفحه ای دیگر بررسی شده است، که می توانید آن را مطالعه نمایید. شرایط زیر مربوط به پلن های دیگر طراحی سایت می باشند. لطفا موارد زیر را با دقت مطالعه فرمائید و اگر در هر قسمت نیاز به مشاوره داشتید، تماس بگیرید.

قوانین و مقررات

  1. پکیح های طراحی سایت را مطابق زمینه ها و نیاز کاری بازار اینترنتی در 4 پلن زیر در نظر گرفتیم:
  2. مجموعه رایان هاست به عنوان یک ‌سایت قانونی از تمامی شرایط و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید.
  3. ساخت وب سایت با محتوا و مضامین غیر اخلاقی، فحاشی، سیاسی، کلاهبرداری اینترنتی، هک و مشابه آن ممنوع و خلاف قوانین استفاده می باشد. در صورت مشاهده محتوای غیر اخلاقی مذکور سریعا سایت حذف و در صورت لزوم به مراجع قانونی گزارش داده می شود.
  4. قبل از سفارش یکی از پکیج های طراحی سایت از امکانات، قیمت و ویژگی های آن ها اطمینان حاصل نمایید.
  5. مسئولیت کل محتوای ایجاد شده در وب سایت پس از تحویل بر عهده شخص مشتری بوده و گروه رایان هاست هیچ مسئولیتی در مورد محتوای وبسایت شما ندارد.
  6. در طراحی از قالب آماده استفاده نمی شود و متناسب با زمینه کاری و سلیقه مشتریان وب سایت اختصاصی پیاده سازی می شود.
  7. در مورد پلن طراحی سایت اقتصادی ساختار سایت توسط مشتریان قابل تغییر نیست و همانند پلن ویژه فقط اطلاعات و محتوای مشتری جایگزین طرح می شود. ولی برای پکیج های پیشرفته و فروشگاهی الگو و طرح مشتریان لحاظ می گردد.
  8. تمامی ویژگی ها و امکانات پلن ها برای هر سایت قابل اجرا نمی باشد. هر پروژه با توجه به صلاح دید امکانات مورد نیاز خود را انتخاب می کند. 40 ویژگی در نظر گرفته شده در بخش طراحی سایت برای یک وب سایت (به عنوان مثال فروشگاهی) قابل اجرا نیست، بلکه با توجه به نیاز مشتری امکانات او را پیشنهاد می دهیم. چون بکار بردن تمامی ویژگی ها برای سایت ممکن است موجب پیچیدگی، شلوغی و گمراهی کاربران شما شود. در این مورد هر ایده ای که در ذهن شما و تجربه ما باشد را پیشنهاد می دهیم.
  9. رایان هاست تمام اطلاعات و محتوای (متن، تصویر، ویدیو و غیره) مشتریان را در وب سایت درج نمی کند. تعداد محتوا مشتریان مطابق ویژگی های طراحی سایت برای هر پلن مشخص شده است. برای ورود اطلاعات و محتوای بیشتر از پیشنهادات پشتیبانی سایت استفاده کنید.
  10. پس از طراحی وب سایت، ویدیو آموزشی برای نحوه مدیریت و محتواگذاری ارسال می گردد. در مورد پکیج های پیشرفته و فروشگاهی، آموزش حضوری در نظر گرفته می شود (با توجه به بحران کرونا در کشور و اهمیت سلامت جامعه تا جایی که امکان دارد آموزش حضوری را توصیه نمی کنیم).
  11. در مورد بروزرسانی فنی و اضافه کردن امکانات دیگر به وب سایت در زمان های آینده حتما با رایان هاست در ارتباط باشید. چون مشکلات فنی (عدم سازگاری، خطر ویروس، کندی، بالا نیومدن سایت و ...) بوجود آمده بعد از آن بر عهده شخص مشتری می باشد و ما هیچ مسئولیتی در قبال آن نداریم.
  12. جز پیش نیازهای هر وب سایت تهیه دامنه و هاست می باشد که هزینه آن ها مربوط به طراحی سایت نیست و باید جدا پرداخت شوند. ولی ما برای سال اول دامنه و هاست را رایگان ارائه می دهیم.
  13. اگر هاست و دامنه خود را از همکار دیگری تهیه کرده باشید امکان طراحی سایت توسط مجموعه رایان هاست فراهم می باشد اما در برخی حالات به دلیل عدم سازگاری، هاست باید بررسی گردد. ممکن است امکان طراحی سایت روی هاست تهیه شده شما نباشد و در این حالت باید هاست سازگار و مناسب دیگری تهیه شود.
  14. برای همکاری با رایان هاست نیازی به حضور فیزیکی شما در شرکت نمی باشد. تمام مراحل بصورت آنلاین انجام می شود. (فقط در صورت لزوم و با هماهنگی از طرف شرکت، حضور فیزیکی شما امکان پذیر است).
  15. در مورد شرایط پرداخت به این صورت که نصف مبلغ کل قرارداد برای پیش پرداخت در ابتدای کار و مابقی آن پس از تکمیل سایت و تایید کارفرما انجام می گردد. 
  16. توجه داشته باشید بعد از سفارش، تأیید پیش فاکتور و واریز وجه توسط شما، امکان انصراف و بازگشت مبلغ واریزی وجود ندارد.

 

 
  • آیا نیاز به مشاوره دارید؟